Onderdeel van Woonboulevard Poortvliet
  • Interieurontwerp op maat
    Een interieur dat tot in de details klopt? Onze interieuradviseurs helpen u graag bij het vertalen van al uw woonwensen in een persoonlijk en passend interieurontwerp. Doormiddel van een gesprek en aan de hand van foto’s en/of plattegrond gaan onze adviseurs aan de slag om u te voorzien van een compleet interieurplan.
     
  • Uitgebreide collectie
    Op 10.000 m2 vind u een zeer riante keuze in kwaliteitsmeubelen uit het topsegment. Moderne zitmeubelen, eethoeken, kasten, garderobeoplossingen, karpeten en verlichting; kortom alles wat u nodig heeft om uw interieur geheel naar wens in te richten.
     
  • Alle gerenommeerde merken
    Weyts Interieur is leverancier van alle gerenommeerde merken uit binnen- en buitenland. In diverse studio’s presenteren wij de mooiste design meubelen van o.a. Rolf Benz, Jori, Montis, Pastoe en nog vele andere. Met onze Leolux Select Store bieden wij een ruimere collectie Leolux meubelen aan en bent u beland bij een specialist op het gebied van Leolux. Daarnaast is Weyts Interieur één van de vijf dealers van de exclusieve Movani lijn en Eigen Huis & Interieur collectie.
     
  • 5 jaar garantie
    Wanneer u een aankoop doet bij Weyts Interieur bieden wij u de garantie van 5 jaar. Worden er binnen 5 jaar materiaal- en/of bekledingsfouten geconstateerd bij uw aankopen, dan lossen wij dat volgens de CBW-erkenningsregeling van 3 jaar afbouwende garantie en we doen daar zelf nog eens 2 jaar afbouwende garantie bovenop. Zo bent u altijd verzekerd van uw aankoop.
     

Veelgestelde vragen

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

    Dat kan zeker. Via onze website kun je bestellen vanuit Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. In deze mail vind je een overzicht van de producten die je hebt besteld en aanvullende informatie over je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling, tenzij de bestelling al naar je onderweg is.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je online controleren. Vul je klantnummer en ordernummer hier in en je ziet wat de orderstatus is van de producten die je hebt besteld. De verwachte leverdatum kun je 1 à 2 weken van tevoren zien en 48 uur voor levering wordt het tijdvak van levering aangegeven.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een bestelling die je hebt ontvangen via PostNL, kun je ook met PostNL terugsturen. Is je bestelling door de bezorgservice afgeleverd, dan moet je voor een retour een afspraak maken. Volg de stappen op het retourformulier voor een juiste afhandeling van het retourneren van een bestelling.

  • Kan ik cadeaukaarten online inleveren?

    VVV-bonnen en papieren cadeaubonnen kunnen alleen in de showroom worden ingeleverd. De digitale cadeaukaart van Woonboulevard Poortvliet kan wel online worden ingewisseld.

  • Kan een zelfmontage-artikel worden gemonteerd?

    Dat is mogelijk tegen meerprijs. Deze prijs is voor ieder artikel anders. Via onze klantenservice kun je hiervoor een offerte opvragen.

  • Kan ik in termijnen betalen?

    Het is mogelijk om in termijnen te betalen bij Woonboulevard Poortvliet. Hiervoor werken we samen met www.santander.nl. Daar vind je meer informatie over het betalen in termijnen.

  • Hoe zit het met de laagste prijsgarantie?

    Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht je binnen drie weken na aankoop een product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het prijsverschil terug. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.