Onderdeel van Woonboulevard Poortvliet
  • Gratis bezorging & montage
    Gratis bezorging & montage -> Lees de voorwaarden na op onze website: Bezorgen en afhalen.
     
  • Geen aanbetaling
    Geen aanbetaling -> Lees de betaalmogelijkheden na op onze website: Betaalmogelijkheden.
     
  • Klantwaardering 9+
    Onze klanten waarderen ons al heel lang met een 9+ en daar zijn wij heel trots op. Lees alle reviews na op: Kiyoh.
     
  • Hofleverancier
    We bestaan al 100 jaar en dat hebben we in 2019 groots gevierd. De bekroning op dit jubileum was wel dat we het predicaat bij Koninklijke Beschikking Hofleverancier mochten ontvangen: 100 jaar pagina.
     

Veelgestelde vragen

  • Kan ik bestellen vanuit het buitenland?

    Dat kan zeker. Via onze website kun je bestellen vanuit Nederland en België. Wil je bestellen vanuit een ander land, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder.

  • Hoe weet ik of mijn bestelling gelukt is?

    Na het plaatsen van een bestelling ontvang je een automatische bevestigingsmail. In deze mail vind je een overzicht van de producten die je hebt besteld en aanvullende informatie over je bestelling. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Kan ik een bestelling annuleren?

    Ja, annuleren is mogelijk. Dat kan binnen 24 uur na het plaatsen van een bestelling, tenzij de bestelling al naar je onderweg is.

  • Wat is de status van mijn bestelling?

    De status van je bestelling kun je online controleren. Vul je klantnummer en ordernummer hier in en je ziet wat de orderstatus is van de producten die je hebt besteld. De verwachte leverdatum kun je 1 à 2 weken van tevoren zien en 48 uur voor levering wordt het tijdvak van levering aangegeven.

  • Hoe werkt retourneren?

    Een bestelling die je hebt ontvangen via PostNL, kun je ook met PostNL terugsturen. Is je bestelling door de bezorgservice afgeleverd, dan moet je voor een retour een afspraak maken. Volg de stappen op het retourformulier voor een juiste afhandeling van het retourneren van een bestelling.

  • Kan ik cadeaukaarten online inleveren?

    VVV-bonnen en papieren cadeaubonnen kunnen alleen in de showroom worden ingeleverd. De digitale cadeaukaart van Woonboulevard Poortvliet kan wel online worden ingewisseld.

  • Kan een zelfmontage-artikel worden gemonteerd?

    Dat is mogelijk tegen meerprijs. Deze prijs is voor ieder artikel anders. Via onze klantenservice kun je hiervoor een offerte opvragen.

  • Hoe zit het met de laagste prijsgarantie?

    Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht je binnen drie weken na aankoop een product ergens anders goedkoper zien, dan krijg je het prijsverschil terug. Hier zijn wel een aantal voorwaarden aan verbonden.