Onderdeel van Woonboulevard Poortvliet

Garantie en reparatie

Alle meubels en accessoires uit de collectie van Woonboulevard Poortvliet zijn producten van hoge kwaliteit en als CBW-erkende woonwinkel staan wij garant voor de optimale kwaliteit van al onze producten. Daarom bieden wij een ruime garantie volgens de normen van de Centrale Branchevereniging Wonen plus een extra Woonboulevard Poortvliet garantie.

CBW-Garantie

Woonboulevard Poortvliet hanteert de algemene voorwaarden van het CBW, met een uitzondering op de looptijd van de garantie. Wij bieden namelijk in plaats van de standaard drie jaar (afbouwende) productgarantie een extra lange (afbouwende) productgarantie van vijf jaar. Dit betekent dat als er reparaties voorkomen in het 1e jaar, die binnen de garantie vallen en wij de kosten volledig vergoeden. Het 2e jaar is dat 80% van de kosten, het 3e jaar 60% van de kosten, het 4e jaar 40% van de kosten en het 5e jaar 20% van de kosten.

Lees hier de algemene voorwaarden van de CBW-erkende woonwinkels.

Laagste Prijsgarantie

Wij bieden altijd de laagste prijsgarantie. Mocht u een product binnen drie weken na aankoop tóch ergens goedkoper zien, neem dan contact met ons op en wij betalen het verschil aan u terug. Uiteraard moeten dan de koop- en leveringsvoorwaarden gelijk zijn, zoals:

  • Het prijsverschil moet voor ons controleerbaar zijn door middel van een offerte, advertentie, webshop of schriftelijke bevestiging van de aanbieder.
  • Het desbetreffende artikel moet tentoongesteld zijn in de showroom of op de webshop van de aanbieder.
  • Showroommodellen vallen niet onder de laatste prijsgarantie.

Wettelijke Garantie

Elk product dat u bestelt via Woonboulevard Poortvliet dient in optimale conditie te verkeren. Voldoet het geleverde product niet aan uw verwachtingen, dan heeft u recht op gratis reparatie, een nieuw product of teruggave van het aanschafbedrag na overleg van een bewijs van aankoop. De eerste zes maanden na aankoop geldt een omgekeerde bewijslast; dat wil zeggen dat wanneer Woonboulevard Poortvliet aan kan tonen dat het defect is ontstaan door toedoen van de klant, zij niet verantwoordelijk zijn voor het defect en het probleem wordt niet kosteloos door de voornoemde partij verholpen.